Te - avslutas 22 maj



Hos Ung mamma 15 kan man vinna Te & teburk från Te Frossa

Tävlingen avslutas den 22 maj


Jag har provat både Ladie´s Nighht och Lust och Fägring från Te Frossa
båda är väldigt goda.
Min sambo har en firma och det kommer lite folk i mellan åt som han bjuder
på fika, det är en som har varit hit två gånger och första gången hon kom fick
hon Ladie´s Night och hon tyckte det var jättegott, andra gången hon kom fråga
min sambo om hon ville ha kaffe eller te, hon svarade först kaffe sedan ändrade
hon sig och sa  - nä, det var ni som hade så gott te så jag tar gärna te, denna gång
fick hon Lust & Fägring och tyckte det var lika gott. Och jag håller med.

Önska mig lycka till!
Postat av: Wikki

Tävling på gång i min blogg! Tassa in på http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.9667430

NosPuss Wikki bloggkatten

2009-05-24 @ 18:50:21
URL: http://www.metrobloggen.se/wikipedia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0